هر ماشين جديد توسط كاميون در مرحله حمل و نقل حمل و نقل و دست مشتري مي رسد. براي خودروسازان به مسافت هاي طولاني سفر دشوار نيست. تويوتا كاميون اجرا از حدود 45 ميليون مايل در سال به 2 ميليون اتومبيل و كار با حدود 1500 تويوتا و لكسوس عوامل فروش. كاميون هاي مسافري مدرن مي توانند تا وسايل نقليه 12 حمل كنند. كاميون ها طراحي شده اند به طوري كه چهار اتومبيل در پايين برويد ، و هشت اتومبيل در بالاي صفحه برويد. اين تريلر با رمپ هيدروليك مجهز شده است. رمپ هيدروليك مي تواند مطرح و كاهش به منظور تسهيل در كار تخليه و يا تميز كردن اتومبيل. رمپ نيز مي تواند كج و كج و افزايش فضا با قرار دادن سر خودرو در زير ماشين ديگري. راننده كاميون مسئول بارگيري و تخليه اتومبيل است. اين شبيه به انتخاب بخش هايي از يك راكت سه بعدي است ، زيرا بايد با سه مشكل بازي كرد: زمان ، اندازه اتومبيل و برنامه ريزي.
اولين ماشين لود نمي تواند براي اولين بار برچيده شود ، براي اين بار كل تريلر بايد تخليه شود. برخي از اتومبيل در پشت هستند ، و برخي از اتومبيل نيز در جلو رانندگي به استفاده از حداكثر فضا، و اتومبيل بر روي يكديگر نمي افتد. معمولا ماشين هاي بزرگتر برداشته مي شوند. راننده كاميون با تجربه مي تواند اتومبيل هاي زيبا و صفحات را در عرض 90 دقيقه بارگذاري كند. بارگيري اتومبيل هاي بزرگ مي تواند تا چهار ساعت طول بكشد. اكثر رانندگان كه در پشت بزرگراه ها حركت مي كنند مي ترسند كه اتومبيل ها بر روي سطح بزرگراه سقوط كنند. مقامات مي گويند كه چنين حادثه بسيار نادر است ، چرا كه هر خودرو به مدت چهار نقطه بسته است. چند زنجير و كمربند استفاده مي شود به ضميمه وسيله نقليه به تريلر. در برخي از اتومبيل, سوراخ بر روي شاسي يا بدن براي پارچه وجود دارد, كه در آن قلاب هاي زنجيره اي مي شود, و ماشين پايبند محكم به تريلر.
- یکشنبه ۰۹ آبان ۰۰ | ۱۸:۱۴
- ۱۶ بازديد
- ۰ نظر